2e hands Subbuteo spelmateriaal

Wibo Woudt
02 Dec, 2008 19:57

Ik ben in het bezit van een oude doos Subbuteo Table Soccer - Club Edition, met op de voorzijde een promotietekst van Herman Kuiphof, inclusief foto en handtekening. Daarnaast nog een doos Floodlighting C101 met 2 lichtmasten als inhoud en een doos Stadium Grandstand C140 met een tribune erin. Ik vermoed, dat e.e.a. uit de jaren zeventig is. Bestaat hiervoor onder de liefhebbers van dit spel interesse??

Paul Timmerman
22 Dec, 2008 10:06

Geachte heer,

Mijn zoon van 8 is helemaal gek van dit spel,

welk bedrag wilt u ervoor hebben?

Met vriendelijke groet,

Paul Timmerman

Wibo Woudt
22 Dec, 2008 19:43

UIteraard zou ik het leuk vinden als met dit materiaal door een echte liefhebber weer gespeeld kan worden, maar ik zou toch graag van u willen weten, wat u er voor over heeft en of het daarvoor verstuurd moet worden of dat afhalen een mogelijkheid is.

Hans
24 Jan, 2009 20:03

Hallo Wibo,

Zijn de subbuteo spullen nog beschikbaar?

Ik wil de spullen graag overnemen voor € 21,20 (is inclusief € 6,20 verzendkosten).

Mijn dochter is helemaal gek op dit spel.

Ik hoor graag van u.

Groet,

Hans

Wibo
25 Jan, 2009 19:50

Hallo Hans,

Bedankt voor je reactie op de subbuteo spullen. Ze zijn inderdaad nog beschikbaar. Het huidige tarief voor het verzenden van een basispakket via TNT Post is nu € 6,75 en omdat het om 3 dozen gaat moet voor verzending gezocht worden naar een goede verpakking. Voor totaal € 25,00 wil ik na ontvangst van dit bedrag op mijn rekening graag de spullen naar je toesturen. Ik ga ervan uit dat het verzendadres niet buiten de landsgrenzen ligt. Laat me weten of je hiermee akkoord gaat dan kunnen we een en ander snel afronden. Bij voorbaat dank voor je reactie!

Met vriendelijke groet,

Wibo.

Hans schreef:

>

> Hallo Wibo,

>

> Zijn de subbuteo spullen nog beschikbaar?

> Ik wil de spullen graag overnemen voor € 21,20 (is inclusief

> € 6,20 verzendkosten).

> Mijn dochter is helemaal gek op dit spel.

> Ik hoor graag van u.

>

> Groet,

> Hans

guido
27 Jan, 2009 16:56

ik wil je bod aannemen voor 40euro laat snel iets weten

Wibo
27 Jan, 2009 20:08

Beste Guido,

Ik ga akkoord met je bod van € 40,00 voor verzending van de Subbuteo spullen naar het door jou op te geven adres in Nederland. Als je mij rechtstreeks per mail (woudt@kpnplanet.nl) de verzendgegevens doorgeeft zal ik je mijn rekeningnummer opgeven, waarop je dit bedrag kunt overmaken. Na ontvangst van je betaling zal ik het spelmateriaal als TNT-basispakket naar jouw adres verzenden. Bij voorbaat dank voor een snelle afhandeling.

Met vriendelijke groet,

Wibo. guido schreef:

>

> ik wil je bod aannemen voor 40euro laat snel iets weten

Marco
26 Sep, 2009 11:29

Ik wil graag oude subbuteospullen van de 60/70/80 ruilen.

Ik heb veel teams en andere dingen over in mijn collection.

Zoek iemand subbuteo spullen?

Wilt iemand ruilen-wisselen?

Folkert
27 Dec, 2009 11:30

Ik heb nog een behoorlijk aantal subbuteo teams uit de jaren 70 (al dan niet compleet) Ook heb ik een paar teams uit de jaren 90.Verder veel balletjes en speelveld en Goals

Aangezien ik binnenkort ga verhuizen wil ik iemand hier een plezier mee doen.

Mocht je interesse hebben je kan het gratis komen afhalen, weggooien krijg ik niet over mij hart!

Ik woon in Limburg. Mocht je interesse hebben laat het dan voor 25 februari 2010 weten.

mijn e mail adres is rimi@home.nl